Το 1ο εργαστήριο στοχεύει στην προσωπική ενδυνάμωση και στην καλλιέργεια του σεβασμού για τους άλλους.
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα είναι σε θέση:
• Να επικοινωνούν με τον προφορικό λόγο μέσω αφηγήσεων, έκφρασης συναισθημάτων, ανταλλαγής πληροφοριών.
• Να συνεργάζονται, συζητώντας σε ομάδες.
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
1. Παιχνίδι γνωριμίας - συστηνόμαστε, λέγοντας ένα επίθετο που μας προσδιορίζει και το αγαπημένο μας χρώμα. (10΄)
2. Εστιάζουμε στα συναισθήματά μας. Αρχίζουμε τις προτάσεις μας με φράσεις όπως: με θύμωσε ..., με φόβισε …, με έκανε να γελάσω ..., ένιωσα ανία ... Δίνουμε τον λόγο διαδοχικά σε όλους/ες και ζητούμε ο/η επόμενος/η να αρχίσει με αυτό το συναίσθημα στο οποίο τελείωσε ο/η προηγούμενος/η. (10΄)
3. Χωριζόμαστε σε ομάδες και βρίσκουμε τα κοινά μας σημεία: μήπως όλοι/ες φοβόμαστε το αυριανό διαγώνισμα; Μήπως όλοι/ες γελάσαμε με την ίδια σειρά κινούμενων σχεδίων που είδαμε; Παρουσιάζουμε τα πορίσματά μας στην Ολομέλεια. (20΄)
4. Διαθέτουμε 3΄ για να σκεφτούμε τι μάθαμε ως τώρα για τους συμμαθητές μας.
Προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα
Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα είναι σε θέση:
• Να επικοινωνούν με τον προφορικό λόγο μέσω αφηγήσεων, έκφρασης συναισθημάτων, ανταλλαγής πληροφοριών.
• Να συνεργάζονται, συζητώντας σε ομάδες.
Δραστηριότητες – (ενδεικτικές)
1. Παιχνίδι γνωριμίας - συστηνόμαστε, λέγοντας ένα επίθετο που μας προσδιορίζει και το αγαπημένο μας χρώμα. (10΄)
2. Εστιάζουμε στα συναισθήματά μας. Αρχίζουμε τις προτάσεις μας με φράσεις όπως: με θύμωσε ..., με φόβισε …, με έκανε να γελάσω ..., ένιωσα ανία ... Δίνουμε τον λόγο διαδοχικά σε όλους/ες και ζητούμε ο/η επόμενος/η να αρχίσει με αυτό το συναίσθημα στο οποίο τελείωσε ο/η προηγούμενος/η. (10΄)
3. Χωριζόμαστε σε ομάδες και βρίσκουμε τα κοινά μας σημεία: μήπως όλοι/ες φοβόμαστε το αυριανό διαγώνισμα; Μήπως όλοι/ες γελάσαμε με την ίδια σειρά κινούμενων σχεδίων που είδαμε; Παρουσιάζουμε τα πορίσματά μας στην Ολομέλεια. (20΄)
4. Διαθέτουμε 3΄ για να σκεφτούμε τι μάθαμε ως τώρα για τους συμμαθητές μας.
Δομή προγράμματος: