Στο παρόν πρόγραμμα, οι μαθητές/-τριες του Νηπιαγωγείου υπό την καθοδήγηση του/της εκπαιδευτικού ενθαρρύνονται να εργαστούν σε ομάδες τεσσάρων (4) ή πέντε (5) μελών προκειμένου να επεξεργαστούν τις έννοιες των αναγκών, των δικαιωμάτων και της διαφορετικότητας. Και του πρόσφυγα Οι παραπάνω έννοιες προσεγγίζονται μέσα από ιστορίες και παραμύθια με κεντρικούς ήρωες άλλοτε ανθρώπους και άλλοτε ζώα. Οι μαθητές/-τριες καλούνται να διατυπώσουν τις απόψεις τους, να δημιουργήσουν έργα σχετικά με τις βασικές έννοιες που επεξεργάζονται και να τις μοιραστούν με άλλους μαθητές/-τριες από διαφορετικά σχολεία.Οι δεξιότητες που καλλιεργούνται αφορούν κυρίως δεξιότητες Μάθησης, Κοινωνικής Ζωής και Τεχνολογίας. Σε κάθε εργαστήριο εντάσσονται σχετικά ψηφιακά εργαλεία. Σκοπός των εργαστηρίων είναι η καλλιέργεια των ιδιοτήτων του ενεργού πολίτη του 21ου αιώνα. Να εισαχθούν στην έννοια της προσωπικής ευθύνης, μέσα από την προάσπιση των δικαιωμάτων. Να αναπτύξουν ενεργητική ενσυναίσθηση που θα αποτελέσει κινητήρια δύναμη για την προάσπιση των δικαιωμάτων. Οι μαθητές/τριες στο τέλος του προγράμματος αναμένεται:
• Να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα και την οπτική των «άλλων».
• Να αναπτύξουν κοινωνικές δεξιότητες, δεξιότητες φιλίας και αλληλεγγύης.
• Να αναπτύξουν δεξιότητες ψηφιακής τεχνολογίας